Ubiór:
Przed:
Jak na tak dużą garderobę- skromnie, ale fajnie :D
Po:
Wersja codzienna, skromna.Bardzo fajne rajstopy xd
2.
Styl na 'skejta' xd podobają mi się buty <3 i kurtka. Można także wykorzystać czarną z LE.
3.
Wieczorowo. Masz mnóstwo fanatastycznych sukienek, ale ta spodobała mi się najbardziej. W sumie to chyba sweter :D zamiast bluzki pod spodem można wykorzystać czarny strój kąpielowy.
Masz tyle ciuchów, że nie mogłam się powstrzymać przed zrobieniem 3 xd
Makijaż :
Przed:
Zapomniałam zapisać, jak miałaś białe usta xd chyba trochę opuściłaś oczy, ale to dobrze, bo twoja doll wyglądała dziwnie :D
Po:
1: Dodałam miętowe usta, bo widziałam że lubisz takie eksperymenty xd dodatkowo,ożywia całość. makijaż mi wyszedł ładny, sama się zdziwiłam.

2.
Ciemniesze barwy, ale delikatniejsze niż pierwowzór. Opuszczone oczy moim zdaniem wyglądają lepiej ;p
Metamorfoza była najlepszą i najprzyjemniejszą jaka do tej pory robiłam, szczególnie mejkap :D chociaż gwiezdnaa akurat najmniej tego potrzebowała, cóż za ironia xd
Mam nadzieję, że się podoba.





