piątek, 24 września 2010

Metamorfoza W.werCiaa.xp

Przed:
Ubiór:
Po: Trochę zmieniłam styl, i dodałam ostatnio modne podkolanówki, zrobione z kozaków ;p

Makijaż:
Przed: Zwyczajnie, ale całkiem ładnie.

Po: Dodałam trochę makijażu, gorąca czekolada z sokiem malinowym.
 Moim zdaniem twoja medoll wyglądała ładniej na początku, niż teraz z tymi blond pasemkami ;p musisz poracować trochę nad swoim stylem xd

Metamorfoza natalia02282.

Przed:
Ubiór: Cóóż, ciekawie ; d
Po: Stonowane kolory.

Makijaż:
Przed: Dość oryginalnie xd
Po: Spokojniejszy, nie zabrakło koloru ;)

.

poniedziałek, 6 września 2010

Metamorfoza olusia16Diva.

Ubiór
Przed: na sportowo.
Po: postawiłam na szarości, chcąc cię trochę odmienić ;)

Makijaż
Przed:  w takim stylu, jak ubrania- odważnie, kolorowo.

Po: olusia ma same ostre cienie, więc wykorzystałam je, łagodząc całość jasnymi włosami i perłami, nadając bardziej dziewczęcego wyglądu :)

Mam nadzieję, że się podoba ;D

Metamorfoza Kayah251.

Ubiór
Przed:




Po:

Makijaż
Przed:

Po: znów smoky ;)
Sorry, że nie ma żadnych podpisów, ale nie mam na to czasu ;)

niedziela, 5 września 2010

Metamorfoza Pistacjowaa.

Ubiór
Przed: zwyczajnie, na co dzień.
Po: Miałam mały problem z wyborem bluzki, ale się udało xd
Makijaż
Przed: Baaardzo ładnie xd ogólnie twoja medoll jest sliczna xd
Po: nie zmieniłam dużo xd dodałam jedynie jeden cień, cieniując makijaż, zmieniłam też fryzurę.

Jak na kogoś, kto ma konto od niedawna, wyglądasz świetnie xd zazwyczaj na początku trudno odnaleźć swój styl, tobie się to udaje :) oby tak dalej!

sobota, 4 września 2010

Metamorfoza Candy.Ada

Ubiór
Przed:
Po: Nie miałam zbyt dużego wyboru jeśli chodzi o bluzki, ale się udało i powstał całkiem ładny strój xd Bardzo podoba mi się spódniczka.

Makijaż
Przed: Muszę przyznać, że masz bardzo ładną medoll xd

Po: smoky eye ;D


środa, 1 września 2010

Metamorfoza olusia2608.

Ubiór:
Przed: Jak Lady Gaga ;p
Po: Na kowbojkę xd niezby mi sie podoba, bo nie miałam pomysłu, ale olusia jest bardzo niecierpliwa ;d


Makijaż
Przed: Osry, i do tego rzęsy których nie lubię wrr xd

Po: Magicznie, delikatnie xd ogólnie lalka medoll ładna xd z tym makijażem wygląda zupełnie inaczej ;)