wtorek, 31 sierpnia 2010

Metamorfoza alisza5.

Ubiór
Przed: Emoooo! ;D
Po: Zupeełnie w innym, lekkim stylu xd zer hardkoruu.Z wyjątkiem włosów.
Makijaż
Przed:  Makijaż ciekawy, ale róż i niebieski to niezbyt dobre połączenie. I te włosy!! Mamoo! ;D ale, ogólnie rzecz biorąc, medoll ładna.
Po: Udało mi się sprawić, że te kolory jakoś współgrają. Makijaż przypomina niebo podczas zachodu słońca. Do tego stonowany kolor włosów, dobrze wyglądałby też brąz.


Metamorfoza MissParis1357.

Ubiór
Trochę w stylu emo xd
Po:
W zupełnie innym stylu, dziewczęco. <Czemu ucięłam głowę? Przez okularki, które psuły cały efekt! ; D>

Makijaż
Okulary przesłaniają śliczne oczy!
Po: Dziewczęco, oczy podkreślone xd

Metamorfoza KARINA33100.

Ubiór
Prosto, dziewczęco
Po:
Imprezowo, trochę rockowo.
Delikatnie, zwiewnie i dziewczęco.
Makijaż
Subtelny, ledwie widoczny.
Po:Delikatnie i dziewczęco. makijaż jednak pozostaje widoczny
Kobiecy,prosty ale seksowny makijaż na większe wyjście
Muszę przyznać, że ta metamorfoza sprawiła mi ogromną przyjemność ;d mogłam pobawić się ubraniami i makijażem.

poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Metamorfoza 1101Kate1101.

Ubiór
Czarno-biały <Co wy wszystkie tak bez kolorów? ;D>
Po:
Również czerno-biały xd

Makijaż
Oczywiście, czerń i biel xd
Po:
Tylko czerń, delikatnie.


Metamorfoza aniawik.

Ubiór
Prosto, sukienka i szpilki.


Po metamorfozie: dziewczęco, w sam raz na spacer.

Makijaż
aniawik nie ma żandnych kosmetyków, więc zmieniłam tylko fryzurę ;)
Przed
I po
:)

Metamorfoza 2402Nicole2402.

Ubiór
minimalistycznie.

Po metamorfozie: Elegancko, na wieczór.
Bardziej codzienne, na luzie.
Makijaż
Mocny,elegancki, na imprezę.
Po metamorfozie: Subtelniej, makijaż i fryzura są stonowane.
Wszystkie kreacje są czarno-białe, ponieważ Nicole ma przewagę takich ciuchów w swojej szafie ;d Uważam, że większą przemianą jest makijaż i fryzura.