poniedziałek, 9 stycznia 2012

metamorfoza diana_ona

Przed: 
Moim zdaniem całość wygląda nieźle, aczkolwiek poszczególne elementy stroju nie przypadają mi do gustu.
Po:
Nie miałam zbyt dużego pola do popisu, choć starałam się wymyślić coś, co nie będzie takie zwyczajne, na zasadzie spodnie-bluzka-buty. Nie mogłam się zdecydować, więc wrzucam dwie wersje ;p
Makijaż itp. 
Przed: 
Fajny, buzia też mi się podoba .
Po:
Dobrałam go kolorystycznie do stroju, użyłam czarnego, niebieskiego i brązowego cienia, czego tu nie widać ;D
Hym, mam nadzieję, że się podoba !

sobota, 15 października 2011

Metamorfoza gwiezdnaa

Przed :
Po:


Stwierdziłam, że wszelkie komentarze są zbyteczne :D No i jestem leniwa.
Przed:

Cóóóóż.... Nie umiem, nie umiem, nie umiem robić makijaży, ale stwierdziłam że zaryzykuję !
Fatalnie wyszlo, fatalnie.

poniedziałek, 20 czerwca 2011

Metamorfoza Mika-102

Strój
Przed:  Oczywiście mi się podoba, jak zawsze ;3 Świetne połączenie kolorów.
 Po: Nie wiedziałam, na co się zdecydować, jakoś nie mogłam nic dopasować. A jak już wybrałam tę sukienkę i rajstopy, nie chciałam, żeby było tak zwyczajnie, użyłam więc różnych dodatków wykonując naszywkę na sukience. Swoją drogą, muszę to opatentować.
 Koniecznie chciałam wykorzystać kamizelkę, ale nie wiedziałam, do czego, wybrałam więc boho-sukienkę i połączyłam style.
 Makijaż
Przed : Nooo fajnie, w sumie to co mogę powiedzieć ? :D
 Po: Tutaj znowu nie wiedziałam, co zrobić. Nie chciałam używać fioletowego cienia, więc postawiłam na coś delikatnego. Nie użyłam różu na policzki, ponieważ kolor był zbyt intensywny.
Mam nadzieję, że jako tako wyszło xd

sobota, 18 czerwca 2011

Metamorfoza gwiezdnaa

Ubiór.
Przed: Jak zwykle, nic dodać nic ująć :D



Po:  Przeglądałam gazetę z zeszłego roku. Znalazłam świetną, kolorową sesję, która wpadła mi w oko, więc postanowiłam się nią zainspirować. Z taką szafą... :D


 Postawiłam też na coś delikatniejszego. Dobra autoreklama nie jest zła, haha xd ( patrz : spodnie mojego projektu) :
 Makijaż.
Przed : Świeeeeetny, kocham go ! Masz taką ładną twarz teraz ;3
 Po : trochę krzywo, things happen. Taki makijaż zupełnie zmienił twarz. Na gorsze, moim zdaniem.

 I coś subtelniejszego :

Luuudzie, dajcie mi taką szafę ! Tkwię tu już o 2007 roku. Dlaczego ja nie kupowałam takich świetnych, tanich ciuchów ?!

niedziela, 2 stycznia 2011

Metamorfoza LadyKay12

Ubiór
Przed: Nie podobają mi się tu buty, reszta myślę, że jest okej. 8/10
Po: Coż, nie za bardzo miałam pomysł, ale chciałam stworzyć kreację odmienną od twojej.

Makijaż.
Przed: Nie podoba mi się fryzurka, wygląda na strasznie przylizaną. Metamorfozę robiłam od nowa, ponieważ zmieniłaś wygląd. Moim zdaniem na lepsze, ponieważ tamten makijaż był dość niedokładny, i odnosiło się wrażenie, że wszystkiego jest za dużo - rzęsy, piegi, kolczyki itp.
Po zmianie fryzurki widać, że na twoim prawym oku niebieski cień jest nierównomiernie rozłożony w zewnętrznym kąciku, ale w sumie włosy to zakrywają. Opuściłabym też części twarzy, zmieniła nos - ma w sobie coś ptasiego, i usta - wyglądają, jakbyś wydymała dolną wargę. Makijaż jest ładny, nie licząc drobnego potknięcia, ale elementy twarzy średnio mi się podobają, ale to tylko moje zdanie. 6/10

Po: Zmieniłam kolorystykę makijażu, opuściłam oczy, nos i usta. Zmieniłam też tą fryzurę

Mam nadzieję, że się podoba ; d

sobota, 1 stycznia 2011

Metamorfoza alice-8899

Przepraszam, że bez opisów, ale strasznie boli mnie głowa.
Ubiór
Przed:                                                                          


















Po:
Makijaż
Przed:


















Po:

środa, 29 grudnia 2010

Metamorfoza Medie_98

Ubiór.
Przed: Mogłas trochę pokombinować ;p  4/10
Po: Próbowałam coś stworzyć, ale.... chyba mi nie wyszło.


Makijaż.
Przed: Cień jest za wysoko, przez co lalka wygląda trochę jak Taylor Momsen. Zły wybór. Ale ogólnie ładnie.  5/10

Po:  Delikatny, świeży, kolorwy makijaż. Rzęs nie malowałam na całej długości, ponieważ wygląda to sztucznie i zakrywa makijaż. Zapomniałam o różu, ups ;p
Mam nadzieję, że się podoba ;p